Utrustning och tappsko

Mitt nya schema innebär treorna på torsdag förmiddag. Jag och Katta hade utrustningsövning och tappsko med dem. På min station fick de en lapp med olika utrustningsdetaljer de först skulle hitta i selkammaren och sedan få på hästen lättare sagt än gjort! Men det gick bra de flesta hästarna fick rätt utrustning!

Körde malins häst skuggan på lunchen. En upplevelse finns en del att åtgärda där.

På eftermiddagen hade 2or och 3or individuellt val och sex elever och emelie kom ut till mig. De fick lägga upp träningsschema för ponnyerna och sedan tog emelie med dem ut på en tur i skogen. Alla kom tillbaka samtidigt.

Möte med hästgruppen och vi gjorde några fall i vår läxa i ärendegång tyckte vi var väldigt kreativa!

Tåg hem och sedan ut i stallet för att köra lillebror som skulle starta. Allt dåligt humör var som bortblåst när man kört han!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0