Sista dagen på veckan

Då var helgens jobb avklarade. Lillen och Kolle gick till Gisslagården. Trolle, dajm, bror, jolex och alex gick en vända i skogen. Körning i söndags som tur var var det inte lika kallt som på lördagen. Jag och Natalie körde undan allt på förmiddagen och vi hann faktiskt åka hem en vända innan det var dags att ta in hästarna. Lilla Lady får nu vila tills hon har varit till veterinären och blivit undersökt om det finns någon orsak till hennes underliga beteende...

Hem och packa för att ta tåget upp till rättvik på kvällen. undrar varför det känns som om tiden bara rusar fram nu? Det är fredag och hela helgen ligger framför en helt plötsligt sitter jag på tåget upp till Rättvik igen och det är dags för ännu en ny jobbvecka. Rätt som det är sitter jag där på tåget mot Borlänge igen och så går ekorrhjulet runt runt vecka efter vecka men jag känner att jag inte riktigt hinner med nu vart tar tiden vägen?

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0