Ekorrhjulet fortsätter

Måndag ny vecka och nya lektioner kändes som om det var en eveighet till helgen men nu vet jag att tiden kommer att skena precis som vanligt. Hade planering och summering med Anna-Karin hela förmiddagen kändes som om det börjar bli dags att kolla på vad eleverna gjort och inte gjort. Det är nästan ett heltidsjobb det åxå. Hämtade upp lunchen och åkte ut till travet för att luncha med mina NBNA elever som haft stalltjänst på morgonen. På eftermiddagen hade jag körning med ettorna på travet. Vi körde storhäst i skogen. Granis, Nosy och Gurran. Det blev en livad tur då Granis tyckte det var jättekul att springa fort och Nosy var lätt i baken. Gurra han är ju som han är så det förvånar inte längre.

Tog tåget hem på kvällen för att hinna köra lite hästar under tisdagen.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0