det är typ -20 men vi köper glass!

Det var fruktansvärt kallt att gå till skolan imorse undrar hur jag överlevde vintrarna på Wången de hade ju lixom -27 idag läste jag på Facebook! och här var det väl -18 eller nått.
Redovisning av tvåornas idolporträtt och vi kikade på travarridlektionen borta på ridklubben. sedan åkte vi upp till Katta och pysslade med hennes ettåringar Tindra och Fjällsippa. Både hästar och elever skötte sig optimalt!
Sedan tyckte mina kära elever att vi hade för lite glass i frysen så det var bara att bege sig ner och fixa den delen. det blev en del ;) Efter lunchen var det körning. Jag körde en sväng med Quetty i skogen i kylan.


Jadå de är helt normala egentligen ;)

Möte i aulan på eftermiddagen om omorganisationer på skolan får se hur det blir nu då... Sedan lyckades jag få Anita att köra hem mig så jag slapp gå det var mycket snällt! Bara att ladda för ytterligare en skoldag då!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0