Travåret i Bilder


Min Lille Bror testar monté


Min Lilla Jolex med Claes Eskilsson i årsdebuten på Romme


Min Lilla Luring vinner i debuten på Rättvik


Horgen Troll har utvecklats enormt i år 47 500 kr insprunget och han har sänkt rekordet med 5 sekunder


Min Lille Bror har börjat fungera under 2011 med flertalet bra avslutningar och placeringar. 38 100 kr intjänat och en 3 sekunders rekordsänkning i år. Köpte även loss honom från de andra delägarna då det bara var tjafs.


Min Lilla Blågul har haft ett skadedrabbat år men varit dunderfin i de starter han gjort.


Min Lilla Jolex och jag på turné i Norrland och Norge. Här i Nossum i Norge. Hann även med start under Hotingveckan.


Sävrarps Ztar lånades ut till Isabell Eriksson i Vemdalen och tog sin första seger på Östersund!
Foto: Fam Eriksson


Min Lilla Luring i Kriteriekvalen på Dannero. Har mött 3-åringseliten hela året och hävdat sig bra. Är 3:e bästa 3-åring i Dalarna 2011.


Lojstaskolbein har gjort bra lopp med flertalet rekordsänkningar under året.


Min Lilla Jolex monté debuterade på Hagmyren med en 5:e plats i sadeln Jennie H Åsberg.


Har börjat jobba på Stiernhööksgymnasiet i Rättvik och körde premielopp med deras uppfödning Stiernhööks Tuva.


Unghästutställning med Min Lilla Alexry 2:a bästa hingst/valack av 1-åringarna.


Min Lilla Luring vinner på Färjestad.
Foto: Kihlmans Foto


Horgen Troll tar sin livs första seger på Rättvik.


Min Lilla Dajm tar sin första "riktiga" seger på Rättvik. I sulkyn Claes Eskilsson


Min Lilla Dajm överraskar alla och tar två raka segrar. Den andra på Romme.


Almens Bara Bäst kommer till stallet för inkörning.

image description
Min Lilla Luring startar i Biri Uppfödningslopp i Norge.


Jobiedix debuterar


Min Lilla Alexry i ett träningsjobb på Rommes rakbana.


Calle lever ett lugnt pensionärsliv och firar sin 22 födelsedag under 2012! Men det märks inte.

Foto: Foto-Mike

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0