Kaosmåndag

Fick skjuts av anita upp till bussgaraget och eftersom jag var i så god tid för en gångs skull ringde jag anna och sa att jag kunde köra ut NBNA till travet. Men när jag vred om nyckeln i bussen hände ingenting...den var helt död. Så jag fick ringa micke så han fick gå in på datorn och boka en buss åt mig istället eftersom mi iphone hade för smal skärm för fronter. När jag precis skulle köra iväg ringde Elisabeth och frågade om jag var på väg till klassrådet vilket jag inte var... släppte in de eleverna och körde iväg de andra till travet sedan tillbaka och ha klassråd.

Jobbade lite och hämtade ut lite glass innan det var dags att hämta lunchen och åka till travet. Då kom jag på att jag missat att äta frukost hur glömde jag det? Hämtade upp ettorna och hade körlektion i skogen med storhästarna. Dock blev det lite offroad men vi hittade hem tillslut!
Tåget hem igen på kvällen för att köra lite på tisdag!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0