today

Dagen började redan kl 05.00 då det var dags att gå upp för att åka till stallet. Jag skulle hinna köra hästarna innan jobbet. Det var fortfarande mörkt när Lillebror fick gå en sväng i skogen han ska ju starta imorgon hoppas verkligen att han sköter sig! Sedan var det Jobies tur som dock bara hade två skor så det blev att köra intervallerna barfota vilket inte riktigt var hans balans. Lilla Lady fick gå sin kortvända ska försöka köra henne på banan på lördag när det är två som leder henne. Sist ut var Trollet som gick motion på banan. Han var taggad men skötte sig i alla fall.... sedan var det bara att sätta sig i bilen mot Rättvik.

Lunch med tvåorna som hade laddat upp med parasittema så lägligt innan lunchen ;) Hela gänget skulle ut och rida så jag och Quetty tog en lugn tur i skogen istället. Testade rakt bett på henne idag som Anders Eriksson föreslog men ska nog testa ett rakt läderbett nästa gång. Glass så klart idag och som bea sa undrar om vi haft nån dag med tvåorna utan efterrätt ;) sedan var det planeringsmöte med hästgruppen. Efter det tittade My, Michaela och Marica med C förbi så jag satt och pratade lite med de en stund innan jag fick återgå till jobbet. Uppgifter till treorna som åker på praktik nästa vecka och skulle ha med sig uppgifter i arbetsmiljö och säkerhet. Klar på jobbet vid 19.00. Handlade lite för att sedan kolla på tv och datan.

Måste bara lägga upp denna supersöta bild på Tias barnbarn och Nikis brorsbarn Ina Scot som hejar på Giffarna :)

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0