Mitt stora problem

Min Lille Bror.... Ja vad ska man säga. Startade i gävle i torsdags. Lopp 8 spår 2 1660. Fick en bra start och hamnade andra utvändigt så långt allt väl. Sista 800 blev vi dessvärre utan rygg och de som känner brorsan vet vad som följer.... Och mycket riktigt 300 kvar la han i handbromsen och stannade! Fick dock igång honom igen och han sprang ikapp de framför men när jag skulle vrida ut i tredjespår hände ingenting han tog inte styrning utåt. Surt fick nöja mig med en fjärdeplats igen. Irriterande när man vet att det finns så mycket mer i honom! Bara att ta nya tag tack till Jennie Ek och Adepten som ställde upp som värmningshjälp! Skönt med eftermiddags trav iaf så man kommer hem i tid!


Foto: Foto-Mike

 


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0