Min lilla bromskloss

Självklart var det ju en trafikolycka på vägen till örebro! In i skogen på nå småvägar så kom vi skapligt i tid endå. Men vad hjälpte det när min värmningshjälp susanne österberg fortfarande satt fast i kön! Men de kom tillslut och vi hann värma typ 1,5 varv men det var ju mer än om jag värmt själv! Stort tack till susanne och jimmy som hjälpte mig ända till start med min åsna!

Fick rygg ledaren direkt dock gick det väldigt långsamt första 500 m 1.39! Och 1.37 första 1000 m så tilläggshästarn kom snabbt ikapp. Varvet kvar blev det tredje invändigt och det fanns chanser att gå ut i andra spår men med tanke på förra loppet valde jag att hålla mig på innerspår. 100 m kvar gick hästen framför ut ett spår och Brorsan spurtade snabbt förbi den till en 4:e plats på 1.34,4. Han skötte sig hela vägen idag ingen tendens till att stanna!

Idag följde Kolle med som resesällskap.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0