Körning hemma

Efter lunch tog jag tåget hem till Borlänge. Lilla Ladys ägare kom och hjälpte till att köra henne. Hon sköter sig bättre och bättre men det kommer att ta tid.

Dajmen fick gå en sväng i skogen och Alex joggade på banan. Jobie gick intervaller på rakbanan och jag testade helstängt och ryckhuva för att han ska vara lite lugnare. Det funkade igår hoppas det funkar i provloppet på lördag också.

Var så kallt på kvällen när jag körde börjar bli hårt i marken. Om det ska komma snö så får det komma mycket på en gång! Fixat tävlingsgrejorna så nu är det bara att köra!

Tåget upp till rättvik igen tokhalt på stationen tur man inte körde bil!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0