Coctail party

Hämtade ut min ackreditering till Globen Horse Show och skyndade mig till Stjärnornas Hoppning mingel party. Minglade omkring med Malin Baryard-Jonsson och hennes man Henrik Jonsson, Helena Bergström, Linda Hedlund från Alcazar, Musse Hasselwall, Sara Sommerfeldt, Douglas Lindelöw, Mia Coldheart från Crucified Barbara och säkert en och annan hoppryttare till som jag inte hade en aning om vem det var :).. Och sen kom han med stort H nämligen ERIK SEGERSTEDT! Det bjöds på snittar och champange så det var fint värre men själv skulle jag jobba så jag höll mig till lussekatterna. Mycket fint folk var det och det kändes väl lite ensamt där mitt i innersta kretsen av rideliten men men spännande var det.


Crucified Barbara


Erik Segerstedt

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0