working night and day

En kanonfin dag idag och perfekt väder att köra i. Började med Trollet & Jobie som fick gå en skogstur, jag är glad så länge skotrarna håller sig borta. Båda två kändes bra efter provloppen igår. Bror & Alex fick även de gå i skogen. Alex tyckte det var mycket roligare än banan och var riktigt pigg. Lady går från klarhet till klarhet och idag körde jag henne ända till ridhuset i mestadels trav och hon gick den mesta delen själv utan att pappa gick där framme. Hennes ägare kom ut på eftermiddagen och de var nöjda över hennes framsteg. Fixade hästarna på eftermiddagen innan jag packade och åkte upp till rättvik för ännu en arbetsvecka.

Köpte lite julklappar på nätet. Usch så dyrt det blev men roliga saker blev det. Sedan var det bara att sätta igång med föreläsningen och uppgifterna till ettorna imorgon eftersom jag inte hunnit med dem var väl klar halv ett ungefär...

Julklappar kvar

Natalie
Fredric hälften kvar
Micke nästan klar
Mamma
Pappa
Elin
Elin

Pernilla
Tias & Niki
Diverse hästägarpresenter

Kommentarer
Postat av: Carin

Natalie skall väl inte ha några julklappar, hon har väl inte varit snäll i år????



Var är mina klappar då?? :o)

2011-12-12 @ 09:29:55

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0