Önskelista

Egentligen önskar jag mig bara en sak i jul men det är tyvärr omöjligt så här är en lista med övriga saker.

Harry Potter och Dödsrelikerna 1 & 2

Twillight, New Moon, Eclipse

Alexander Rybak Visa Vid Vindens Ängar

Namnhalsband från Mina Namnsmycken

Eluppvärmda handskar


*One Tree Hill säsong 5 och frammåt


Namnarmband från Juvelia Smycken

Biljett till Eric Saades konsert Rättvik 20 april

Resa till Medeltidsveckan på Gotland

Allvärdersdress

Lackerad hjälm

Iphone skal Fishbone

Allt till hästarna som behövs

Kommer säkert på något mer framöver

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag hoppas att du ahr fått Alexanders album till Jul.

2012-01-06 @ 13:24:32

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0