Hej mitt vinterland

Körning på tisdag förmiddag. Och med all den snön som kommit var körvägarna perfekta! Hoppas det håller i sig hela vintern. Jobie gick snabbintervaller på vägen kändes laddad hoppas bara han håller sig lugn från start på fredag. Alex fick ut och springa med Dajm i skogen går hur bra som hellst. Lady körde vi upp till byn. Är uppe i 3 km nu och mestadels i trav. Går bra så länge hon inte ska titta på allt för eftersom hon har helstängt tittar hon åt ett håll och springer åt det motsatta. Fixade klart stallet för att sedan åka till rättvik.

Möte med stig och elisabet om elevfrånvaro. Var en del att gå igenom. Åkte och städade lägenheten på eftermiddagen eftersom jag nu har jullov till 9 januari. Det gillar jag verkligen med lärarjobbet!

Hem igen och packa det sista innan jag tog tåget till stockholm. Skulle övernatta hos mike för att åka vidare mot norge på onsdagen.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0