Bil#*#\*#

Upp imorse för att hinna skriva ut uppgifterna till ettorna och hämta datorerna. Efter klassrådet var det lektion i smittskydd. Så lugna som eleverna var med varsin dator har jag nog aldrig varit med om!

När jag och my var och hämtade lunchen gick bilen sönder! Den har ju varit lite krasslig men nu var det alltså kört.

Körde ponnyerna med NBNA i skogen hästarna var alldeles galna idag i snön! Extra skulle efter en stortravare i full fart och 18-åriga Hogan fick nått spel och skulle sticka och slå han som knappt rör sig frammåt i vanliga fall. Efter en del omplaceringar kom vi äntligen hem tillsammans.

Då var det bara att gå till ridhuset med Quetty eftersom vi hade tömkörning för Anders Eriksson igen. Hon var inte riktigt i form idag förmodligen sliten blir bra med jullov för hästarna på skolan.

Skjutsade hem eleverna och satte mig och jobbade lite fixade uppgifterna till NPNV's lektion imorgon. Gick hem sen var mer eller mindre livsfarligt då det mest var is hela vägen hem! Sitter nu på tåget mot Borlänge.

Den 21 dec blir det Norge & Lillehammer! Julkonsert med Alexander Rybak. Åker till Stockholm på tisdagen och sover över hos Mike innan jag åker till Oslo för vidare färd mot lillehammer. Hemresa ja det är ett senare problem :)

Hittade gamla sms i min förra mobil igår... Tänk vad många som försvunnit ur ens liv på ett eller annat sätt. Det var hårt då men så här i efterhand inser man att det var meningen. När jag tittar tillbaka tänker jag bara vilka lögner man trodde på då. Har man spelat nån roll i deras liv?


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0