Tillbaka i verkligheten på jobbet.

Underligt att livet ser så annorlunda ut från dag till dag. För några dagar sedan var jag där det var +10 och nu är man i meterdjup snö och -15 grader. Hade mycket att göra för det var min enda dag på jobbet innan vi skulle iväg på personaldagar. Först hästgruppsmöte och sedan foderstatsberäkning med tvåorna inför deras prov på tisdagen. Det var mycket att stå i för att fixa lektionerna inför de kommande två dagarna. Vid lunch åkte Spicy till hennes nya ägare. Det var skönt att hon inte behövde gå till slakt.


Foto: www.foto-mike.com

På eftermiddagen hade jag lektion med KY också foderstatsberäkning. Innan jag fick skynda mig att fixa det sista innan tisdag. För jag och Victoria skulle ta en tur till Ullånger för att köra en häst till slakteriet. Halv 3 var jag hemma igen och då var det bara att pcka ihop det viktigaste så tyst man kunde för att inte väcka grannarna. Niki skulle vara hos Lisa så jag fick packa åt henne också.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0