Sportlovsvecka

Alla gymnasielever hade sportlov denna vecka så det var lite tomt på skolan men som tur var hade jag KY, häskö och hov kvar. I måndags var det heldag med KY i hästens historia. De fick först ha en brainstorming om vad hästens historia var för dem. De var uppdelade i halvklass och kom fram till mycket olika saker. Sedan fick de lägga upp hur de ville arbeta med temat under veckan och även här skiljde arbetssätten sig åt. Då de arbetade relativt självständigt kunde jag sätta igång och planera sommarkurserna för 2010. Förhoppningsvis kommer det att bli två ponnykurser i sommar som jag är ansvarig för. Men det återkommer jag till!

Körde jobb med Lillebror ihop med Fredrik och Moa, 3000 m är det nya konceptet och han känns riktigt bra nu! Siktar på start 29 mars på Leangen!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0