Rätta prov dag

Under onsdagen skulle jag bara ha en lektion och det var med Häskö efter lunch. Så jag ägnade förmiddagen åt att rätta deras prov de gjorde för några veckor sedan i Hästar och nödsituationer + visitation. Det tog hela förmiddagen och jag blev precis klar. På lektionen blev det provgenomgång och sedan påbörjade vi ett arbete om smittspridning. När jag var klar med lektionen hade jag möte med Marie om sommarkurserna och vi kom en bra bit på väg så nu är det bara att hålla tummarna att det blir några som anmäler sig i sommar!

Körde jobb med Russin på eftermiddagen. hade tänkt köra 2000 m men det blrv 4000 m i 2.45 eftersom han envisades med att springa på tvären genom en kurva hela tiden men tiden var inget problem så bara han börjar bli stabilare går det att kvala.

Diskade och packade på kvällen för att ha allting klart inför morgondagen när jag ska åka hem. Eftersom våran tvättmaskin inte är lagad än så har jag inte kunnat tvätta på 3 veckor. Det börjar bli mycket tvätt nu och jag packade med det jag fick plats med hem för att tvätta där.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0