Personaldagar i Dvärsätt

07.25 skulle vi åka. Det var kämpigt när klockan ringde efter en så sen natt. Vi åkte till Ava Garden i Dvärsätt där vi under två dagar skulle jobba med arbetslaget. Krister som var våran föreläsare gav oss en rad uppgifter som gick ut på att grupperna skulle komma överens om saker. Sedan handlade det mycket om att få och ge feedback och ha med sig possitiva tankar. Efter lunch började jag bli riktigt trött och utan riktig lunch blev det inte bättre. Det är lika varje gång aldrig någon mat som jag tycker om. Spenatsoppa och fläsk.... Till middag blev det röding.... jag som inte äter annat än torsk. Men som tur var fick jag en specialare så jag slapp fisken. De andra höll igång hela kvällen men jag somnade nästan direkt och vaknade inte ens när Evelina som jag delade rum med kom in sent.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0