Vad händer med vädret?

det var -2 grader imorse och i borlänge var det närmare -20. Det är ju inte rätt. Hade förmiddagen på mig att planera inför eftermiddagen. Som tur var hade Ky väldigt bra praktikrapporter så det fanns mycket att diskutera. Vi hann inte klart utan får fortsätta på måndag! Jobbade många timmar idag för att hinna klart med planeringen inför imorgon. Börjar direkt på morgonen med 3orna. Har lagt upp en annan variant av mitt stall den här gången får se hur det går. Ska vara matte hjälp till 2orna och 3orna imorgon. Måste uppdatera mig lite där har inte räknat matte sen jag gick i tvåan på Wången!! Ska ha intro arbetsmiljö med ettorna i tre veckor innan jag lämnar över det till Malinda.

Hur ska det gå för Leksand om inte JOcke Eriksson kommer tillbaka på ett tag. Hockeymålvaktens bästa vän omkom i en trafikolycka på torsdagen och Jocke är i Gävle på obestämd tid. Håller tummarna att han är tillbaka imorgon.

Hittade en gammal klasskompis på Facebook, Pontus. Jättekul en av de snällaste och trevligaste personer jag minns från min högstadietid. Fortfarande lika trevlig!

kl 19.00 !!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0