Tillbaka i kylan igen

Blev inget inlägg igår på grund av att jag kom upp mycket senare än planerat. Hästarna fick gå ut igår i alla fall då det "bara" var -16 grader. Gissa om de blev glada. Tåget skulle gå 15.08 från Borlänge och vara framme i Östersund 21.15. Det började med att tåget var inställt så det blev buss till Gävle. Men det var ok då skulle jag inte behöva vänta så länge i Gävle. 17.49 skulle tåget gå från Gävle. När vi började närma oss Gävle fick vi besked om att tåget var försenat och skulle gå 18.35. Det blev senare 19.05, 19.25, 19.35 innan vi äntligen om iväg. 23.35 kom jag fram till Östersund och Gunilla var snäll och kom och hämtade mig! -30 grader var det dessutom!


Blev helt förvånad över hur välstädad lägenheten var. Jag måste verkligen ha legat i innan jag åkte. Hundarna är kvar hemma i Borlänge de blir hemma en månad så nu är det väldigt lugnt här.


Niki tyckte det var dags att fika hela tiden i stallet så hon sprang och hämtade kaffekoppar som hon sedan demolerade när vi inte kom

 


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0