Palm Beach

Lördag: Efter en lugn dag var det dags att dra igång partyt. Men här ska de börja så fruktansvärt sent jämt. Vi åkte till Restaurangen vid 9 (jag körde) men fick inget bord fören vid 10. De lyckades faktiskt ordna något jag kunde äta här trots mina lite underliga krav på mat. Inget kött, fisk eller kykling men jag äter definitivt inte grönsaker. Så det är lite komplicerat men de kom med en pastatallrik med någon ost/smörsås till, med ketchup funkade det riktigt bra!

Vi var på restaurangen till kl 24 då vi åkte tillbaka till Groisbois för det är ingen ide att gå ut före klockan 2!
De andra fortsatte festen på något rum medan jag satte mig framför datorn.

Vid 2 åkte vi till ett ställe som heter Palm Beach. Det var inte så mycket folk där då men det kom mer och mer sedan. Jag förstår verkligen inte varför fransmän inte kan förstå att man inte förstår när de pratar. Då pratar de bara ännu mer! Träffade Kerstin som jobbar hos Bazire! Mycket kul. Hittade faktiskt några som pratade engelska som vi kunde vara sociala med plus att en gammal elev Petra var där på praktik!

Halv 5 åkte vi hem! Då kom det fortfarande folk dit! Madde skulle fodra direkt för hon började jobba vid halv 7. Själv fick jag sova till starx före 11 iaf.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0