licenslopp och frankrike

hade snöat rejält igår. så de var tvugna att ploga banan innan. men licensloppet gick bra. Russin skötte sig bra han åxå. Sedan var det bara att skynda sig hem och duscha innan Sara kom för att köra mig till flyget.

Flög 12.45 från Östersund.


Mötte upp micke i stockholm där jag även träffade på Cajsa. 16.00 lyfte planet mot Paris. En av mina väskor hade kommit på villovägar men som tur var stod mitt hemnummer i den så SAS hade fått tag på mamma och frågat vart väskan skulle. Den var då med när vi kom fram iaf. Med gemensamma krafter lyckades vi hitta ett tåg som tog oss till RERen dvs tunnelbanan eller pendeltåget. Jag och Cajsa lyckades även köpa biljetter dit vi skulle!



Tillslut satt vi då på tåget mot Vincenne. Jag , Cajsa, Micke och en kompis till Cajsa. På Vincenne var det auktion och mässa! Alldeles galet är det. Micke åkte till GroisBois med packningen medan jag stannade. Jag träffade så många jag kände, det är lustigt att man får åka till Frankrike för att träffa på alla! På den här festen är folk som tokiga och kosta vad det kosta vill! Champange för 600 kr falskan var inget problem! Tror de var inne på 12:e flaskan när jag och Madde åkte hem! Körde bil gjorde jag åxå. Mellan Vincenne och Groisbois. Tur att det inte var så mycket bilar för fransmän kör som tokar! Men hem kom vi!

En skillnad på 25 grader ungefär vart det igår. -20 när jag åkte från Östersund och +5 i paris!

Jag laddar upp alla mina bilder när jag kommer hem sen!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0