Handledarutbildning

-31 grader och första dagen på jobbet för det här året. Idag var det handledarutbildning som stod på schemat. Vi skulle göra egna miniförsök under dagen och sedan redovisa dem. Min grupp med mig, Johanna, Ulf, Thord och svärdan (på distans) hade valt att undersöka om en formel som ulf hade fått på en föreläsning gick att tillämpa på svenska hästar. Arbetsfördelningen blev rättvis.... eller nått.... Jag och Johanna fick springa och hämta alla hästar som skulle vägas och mätas. 10 hästar var i kylan! Medan Ulf mätte och Thord skötte protokollet. (Bilder kommer efter helgen)

Behandlade Spicy idag igen så nu hoppas jag att hon snart är på gång igen! 2 dagar på box sen börjar vi sätta igång igen förhoppningsvis har lite av kylan försvunnit då åxå.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

och inga handskar....-31....no more comments

2010-01-08 @ 22:58:10

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0