Friluftsdag

Eleverna var i Åre så skolan var nästan öde! Passade på att köra snabbt med ponnyerna idag. 5 turer blev det. De kändes faktiskt riktigt fina med tanke på att de haft vintervila. Jag och Svärdan fodrade alla hästarna i hagarna idag! Traktor+ vaktmästare är kanon att ha då!

Oskar körde jobb med Spicy som inte visade sig från sin bästa sida idag! Men hon sparng ju fort iaf... Russin gick jobb på banan men han har inte riktigt förstått vad det handlar om än.

Om 3 dagar är jag i Frankrike! Underbart och om ca 1 vecka är jag i Norge och då har underbara Matilda fixat det så bra efter konserten!! Ska bli kul att träffa alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, antar att det är en viss person som ska bli extra kul att träffa ;)

2010-01-27 @ 18:27:02
URL: http://www.bolltokar.se

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0