-27

Nu blir det kallare och kallare. Om det är kallare än -25 blir Spicy inne och så blev det idag. Sen finns det ju tokarna som kör i alla fall så hon fick ut och röra på sig. Började morgonen med att försöka ordna upp i bokhyllan med alla papper har i alla fall fått det till en hög nu får fortsätta imorgon med det. Ettorna hade redovisning i Djurkunskap och Naturkunskap. Alla grupperna redovisade på samma gång det är otroligt! När jag kom tillbaka efter lunch var jag mer populär än någonsin alla hade ju letat!! Projektarbetesmöte med Catja och Paulina för att sedan ta tag i ettornas miniprojekt de hade på gång. Malin hade Ky idag så jag fick lite tid över. Gick igenom montéutrustningen för att vi ska kunna köra igång nästa vecka. Kallblodsmontélopp det blir grejor det... hjälp.... Ponnylicens imorgon men det blir bara lugnt så ponnyerna får komma igång efter jullovet.

Kommentarer
Postat av: Milda

vi får ju hoppas att det inte är för kallt i kära norge när vi åker dit!

2010-01-15 @ 02:06:45
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0