Söndag och upp till Wången igen

Hämtade upp Natalie innan vi åkte till stallet. Hon skulle följa med och testa att köra hästarna för att eventuellt hjälpa till i stallet lite. Efter att vi hade släppt ut hästarna körde jag Blågul och Natalie körde Busen. Sedan körde vi Ztar och Luringen. På vägen hem stannade vi till på Aubiose som hade medlemsrea på hästtäcken. Jag har nog aldrig sett så mycket folk där inne förut. Hittade i alla fall ett täcke till Ztar.

Sedan fick vi skynda oss hem för att jag skulle hinna duscha och äta innan det var dags att ta tåget upp mot Wången kvart över två. Tåget från Gävle blev sent så jag missade så klart tågbytet i Sundsvall. Det blev buss mellan Sundsvall-Östersund. Ca 1 timme sent kom jag till Östersund där Sara hämtade upp mig och hundarna. Sedan åkte vi förbi och handlade på vägen hem.

Sara hade slitit för att hitta någon som kunde ta min jour denna vecka eftersom hon trodde jag skulle vara borta längre. Så tokigt. När vi kom till Wången var hela min trapp översnöad så jag knappt kom in.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0