Rybak Day <3

Torsdag innebar Rybak Day. På morgen tog jag en promenad runt i Oslo. Tänkte jag skulle gå från mitt hotell till Oslo Central men jag hittade inte riktigt... Fick ett SMS från Facebookisarna att vi skulle träffas kl 14 i stan så jag fick skynda mig hem för att hämta allt som skulle med.


Vi var några stycken som bodde på samma hotell så jag fick sällskap till Centralen. Först fick jag en tidning ungefär som situation stockholm som hade ett repotage om Alex. Så snällt!

Vi mötte upp de andra på La Baguette innan vi åkte vidare mot sörumsand med tåg där konserten skulle vara.


Foto: Pernilla Ojala


Foto: Pernilla Ojala


Foto: Matilda Sevelin

Vi var först på plats 3 tim innan konserten i -5 grader! Men vi hade kul i i kön och sjöng och hoppade omkring för att hålla värmen.




Foto: Pernilla Ojala


Vi var ett 20tal facebookisar som möttes upp. Jag hade aldrig träffat någon av dem men de var så trevliga och man kände sig så välkommen. En av dem hade sytt Väskor med alexbilder på till alla oss, en annan hade brännt en dvd med deras förra resor på. En hade gjort egnen designade T-shirtar till några av dem.

I Kön blev även två av dem intervjuade för en norsk tidning!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0