Prag

I måndags hade jag egentligen tänkt att vara hemma i Borlänge men det blev inte så. Jobbar 100% nu känns bra! Fick en del nya lektioner så jag har en del att sätta mig in i plus ett stallansvar.

Hästgruppsmöte, sedan möte med Eva-Lena innan jag fick springa iväg på Lektion med gym 2. Hälso-och sjukvård B ett ämne jag inte haft förut. Men det gick bra. Ägnade resten av dagen åt att försöka få ordning på scheman och planeringar. Har dessutom jouren nu så det är en del.

Fick en crazy ide att jag ska åka till Prag den 25:e february på Alexander Rybaks konsert där. Det är dessutom ett stort Facebookies möte samtidigt. I dagsläget är vi ca 40 personer som ska träffas där. Bokade biljetter, skaffade konsertbiljett och skrev upp mig på boendelistan så nu är jag med!! Helt galet.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0