På väg mot Prag

Så i onsdags var det dags för att resa mot Prag. Men först var jag och jobbade några timmar då vi skulle ha en träff med tvåorna och alla lärarna som har dem. Vi blev indelade i grupper och fick diskutera kring olika frågor, sedan fikade vi. Sedan skyndade jag mig hem för att fixa det sista innan Maria i Hipp och hennes syster kom och hämtade mig för att åka till flyget. På flygplatsen sprang jag även på Håkan som skulle ner till Göteborg.


Pernilla följde med på min resa till prag ;)

Flyget gick som det skulle och jag landade på Arlanda. Där fick jag fördriva tiden genom att äta och växla pengar innan det var dags att checka in och knalla igenom säkerhetskontrollen. Passade på att handla lite proviant på taxfreen för vem vet när man får mat igen...

Väl framme i Prag var det ganska öde på flygplatsen. Tack vare mina underbara vänner Facebookisarna var det enkelt att hitta rätt buss och ta sig mot hotellet. 10 kr kostade det ungefär att åka mellan flygplatsen och centrum ca 30 min lite skillnad mot tex arlanda-sthlm



Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0