Kaxås skola och en massa ungar

Måndagen började med att försöka dra igång projektet att underhålla 17 st 9-11 åringar från Kaxås skola och det var ingen liten apparat. Men tack vare Ky och gym 2 så blev det hela bra. Jag hade aldrig klarat det utan er!! Ponnyridning, rockardkörning på banan och pullert i skogen gjorde det hela till en mycket lyckad dag och förhoppningsvis kommer några tillbaka i sommar på sommarkurser!

Sedan var det bara att ladda om för då var det körning med tvåorna på eftermiddagen eftersom många var inne på travet där det blev en skolseger Björnling och en seger till privatstallet Can Trust! Samtidigt som jag försökte planera och fixa inför tisdagen.

Sent blev det och jag var riktigt trött när jag kom hem. Dessutom strejkade blogg.se så jag fick hoppa över det!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0