Heldag på kontoret

Imorse visade termometern -35.... Så hästarna fick stanna inne idag åxå. Idag hade jag bara en lektion så jag tänkte gå igenom mina jättehögar i bokhyllan och hinna rätta lite. Jag har ägnat hela dagen åt papper men inte ens närmat mig att hinna börja rätta... Behöver fler sådana här dagar! En snabb lektion med Häskö och gav dem en uppgift att skriva om sedan tillbaka till arbetet. 19.30 gick jag från skolan och då är fortfarande halva högen kvar.. Helt hopplöst. Men nu har jag iaf semester i 3 dagar! En snabb sväng till jobbet imorgon sen bär det av till Prag till Alexander Rybak!

Har ägnat kvällen åt att packa. Tvättmaskinen ville inte fungera!! så jag fick klara mig på de kläder som var rena.. Imoron vid den här tiden är jag inte i Sverige längre!! Det innebär att bloggen inte blir uppdaterad förens på fredag med alla nya detaljer!!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0