Times have changed but so have I

Torsdag innebar hemresa. Men först skulle jag jobba på förmiddagen. Först möte med några i laget som ska tävla i Krafftsamlingen då vi pratade lite om deras område som var Omvårdnad. Sedan var det lektion med ettorna i Djurkunskap.

Det blev även bestämt att jag ska åka med treorna till Skara på Krafftsamlingen. Kul men lång väg att köra. Söndag 11 april bär det iväg. Ringde och anmälde lite hästar till Östersunds KM den 10 april.

Hem och packa bilen innan jag skulle hämta upp Lina, Elin, Ida och Ellsa som skulle lifta med mig hem. Lite packning sa jag till dem....jo jo..... En tripp genom hela Östersund innan vi kom iväg. Hade fått rabattkuponger till Rusta så vi handlade godis och läsk för 250 kr utan att behöva betala!

Det var bra väg så det gick snabbt att köra och jag var i Borlänge vid 8a. Ska tillbringa 8 dagar i Borlänge nu under påsk.

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0