Vill åxå åka bort

Brukar vara inne och läsa min kompis Sara´s blogg vi har känt varandra sedan lekis men efter 9an gick vi skilda vägar i livet. Hon bor nu i Österrike med sin pojkvän. Hon är grymt duktig på att designa bloggar och att fota. Jag riktigt känner hur underbart det är där nere när jag ser alla bilder. Tänker på de gånger jag har varit i österrike, tyskland och italien och längtar tillbaka.

Den 15 okt åker en av mina bästa kompisar Elin till Frankrike för att stanna där i minst 1,5 år. Frankrike, Paris, Groisbois är helt underbart jag vill så gärna åka dit igen. Ska försöka åka ner under Prix d´Amerique nästa år. Alla åker, ett gäng av mina elever är där nu på sin praktik. Tänker på Pär som inte ville åka, jag hade mer än gärna bytt med honom





Foto:Elin Vinblad


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0