Utställning x2

Regn, regn och åter regn en utmärkt dag för unghästutställning utomhus! På Gävletravet skulle årets Best in Show koras. Själv visade jag Min Lilla Luring som blev utsedd till Bästa 1-åring med 79 p. I BIS finalen slutade han 2a efter den tvååriga hingsten Sosen! Väl visad, med bra kritik är ändå en bra dag.



Elin hade mera tur än jag då Nikis utställning var innomhus. Det var en domare som hade ett underligt sätt att dömma. En 2a med kanonkritik blev resultatet. Helt ok men med den kritiken borde det ha varit en 1a!

En biltur upp till Östersund med Oskar avslutade dagen. Strax innan Östersund låg det faktiskt snö på marken!
Dags att sova inför en ny vecka!


XOXO

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0