Städdag i stallet

Idag var det dags att ta itu med all tvätt och lortiga saker som det blir när det regnar på tävlingarna. Körde flera fulla maskiner med tvätt. Klippte Dajm i morse och plockade ihop alla tävlingssaker och täcken som hade samlats i fikarummet. Hann precis hem för att se reprisen på Idol eftersom jag missade det i fredags.

Körde Lillebror, intervaller idag första gången efter kastraktionen, han kändes fin.
Pappa körde dajm och sedan intervaller med Luring, han är otroligt lik Faksenavkommor. Hoppas han blir bra på tävlingsbanan åxå. Själv hade jag en dust med huliganen Ztar. Tömkörning stod på schemat idag då min vagn blev så skrynklig sist vi körde. Efter lite protester gick det ganska bra och han la sig inte en enda gång idag. Slog på skorna på Lillen ikväll också så jag slipper det imorgon.

Funderar över vilket tåg jag ska ta ner till Stockholm imorgon. Hur tidigt behöver man vara på plats innan konserten för att få en bra plats? Är taggad på att gå på Alexander Rybaks konsert i Östersund nästa helg åxå! Synd bara att jag inte har någon att gå med. Vill någon föja den 23:e??

Nej nu måste jag köpa biljetter!

XoXo

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0