Söndag kväll

Skönt att sova en timme extra imorse det behövdes var alldeles för peppad igår för att sova. Konstigt öm på underliga ställen, det tar på en att gå på konsert. Önskar jag hade kunnat vara i Göteborg idag! Åkte in till Östersund idag och gick på Jamtli. Träffade Annie, Skåne och William där. Var runt och tittade på utställningen, pratade med LT om utställningen och gårdagen! Satt på en flummig föreläsning i nästan två timmar och jag vet inte egentligen vad den handlade om. Pratat med Elin och Lollo idag. Lollo var riktigt förkyld stackarn hon som inte är tyst många sekunder i vanliga fall. Sedan ringde Nina, hon har lyckats pricka in att ringa när jag inte kunnat prata i typ två veckors tid så nu hade hon mycket att prata om. Tråkigt att hon inte fick tillbaka Juggle Face han betyder så mycket för henne.

Har redan kollat klart på Chelseas som hon kallar det "fjortisfilmer" det 'är en viss charm med dem man kan liksom drömma sig bort till den perfekta världen. Tonårsliv & John Tucker must die blev det i helgen. Har bara Daniels film kvar att se vad ska jag sen göra om kvällarna hela veckan tills ettorna kommer tillbaka och kan låna ut fler filmer! Ska se om jag kan åka in och titta på bio snart vill se Harry Potter, Twillight och Micael Jacsons film snart!

Snackade med Madde på msn, hon är rolig när jag berättar nått tror hon alltid att jag driver med henne =). Men inte nu Madde!

Kul när man får SMS av elever från praktiken, kul när de har det bra och extra kul att höra att de saknar mig nånstans långt därinne ;) får bara hoppas att de är ärliga i den frågan...

Lillen var iaf ohalt idag när pappa körde så det var nog bara ett sömtryck, han hade kännts jättefin.

Kommentarer
Postat av: madde

ja men under mina 3 år där uppe har du gjort nått annat än drivit med mig?...nej typ inte så det är ju ditt eget fel :P haha

2009-10-28 @ 21:30:21

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0