Rybak – eventyret på DVD

By rune | Published: Friday, October 30, 2009 @ 12:18



”Fairytale – The Movie” er filmen om eventyret etter seieren i Eurovision Song Contest 2009 – et eventyr som sendte Alexander Rybak på en triumfferd gjennom Europa. Vi følger Alexander tett på hysteriet, ryktene, romansene, livet bak scenen – og på scenen. ”Fairytale – The Movie” utgis på DVD, mandag 30. november 2009. En ærlig Alexander forteller historien med egne ord, og med eksklusive bilder fra innsiden av turnélivet hans som aldri før er blitt vist. Et filmteam, med Norges nye stjerneregissør Rune Langlo (99% Ærlig, Nord) i spissen, har dokumentert livet som gryende stjerne i Europa. “Kamerateamet fulgte meg overalt. Det er nesten irriterende å se hvor mange hemmeligheter som blir avslørt nå.” sier Alexander Rybak selv om filmen. – “Jeg blir jo litt flau av å se hvor mye rart jeg har sagt foran kamera, – dette er underholdning på min bekostning, og heldigvis lo jeg selv”, forteller en blid Alexander på telefon fra Malmø. Ekstra bonusmateriale inkluderer konserten fra Operaen i Oslo, der Rybak fikk musikalsk selskap av bl.a. Arve Tellefsen og Elisabeth Andreassen, samt musikkvideoene til ”Fairytale”, ”Funny Little World” og ”Roll With The Wind”.

Vill Ha

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0