Ponnytrav på Bergsåker

Idag skickade jag Daniel med 5 ettor till Bergsåker för att starta ponnyer. Imponerade mest gjorde Ragge som mer än fördubblade sina insprugna pengar när han blev trea med Therese Lindeborg på det nya rekordet 2.31! Röder tog en 5:e plats med Viktor Lyck. Övriga hästar stod hårt inne i loppen och gjorde bra lopp med gdk tider men det räckte inte till placering.

Själv var jag i Åre på agillitykurs med mina två russlar Tias & Niki. Det var en nybörjarkurs med 8 deltagare. Mina hundar passar perfekt för detta då de är små, smidiga och snabba. Det är upp till bevis för dem imorgon när det är avslutningstävling!

Spicy fungerade ok i ridhuset idag. Mycket lugnare under sadel än framför vagn även om hon är sur som en citron när man använder skänklarna!


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0