Onsdag

Lärarmöte på morgonen och sedan personalfika. Det gör ju att man hoppar över frukosten för man fikar vid halv 10. Sedan blir allt skevt efter det för då är man inte hungrig när det är lunch vid 12 utan hungrig blir man först runt halv 3 då är lunchen över för länge sedan!

Dimmigt hela dagen idag, tråkigt och kallt. Ska åka in till stan strax och hämta ut mina biljetter till Alexander Rybak på Lördag! Blev ju inget stan igår då jag upptäckte att han skulle vara med på Förkväll i Tv4 och programmet började 1 ½ timme innan jag trodde så det var bara att skynda sig hem!

Spicy gick ok på banan idag. Var relativt lugn även om hon använde sig av alla gångarter hon kände till! Jag vet att hon kan trava så träningen nu går ut på att få henne lugn!

Nej nu måste jag kila!

Hörs

 


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0