Onsdag kväll

Insåg att helt plötsligt att boken som var försenad två dagar gick att låna om. Här har jag försökt i två dagar att låna om den för att slippa åka till stan och nu 2 dagar och 6kr senare gick det mycket irriterande!

Var och handlade i Krokom istället och när jag skulle hämta ut min biljett till i lördag så funkade inte det heller!! Det slutade med att jag fick ringa hem till mamma så hon fick boka en ny biljett medan jag var kvar i affären. Tillslut så fungerade det!

Lagade våfflor till kvällsmat, mycket gott! Tittar på tv nyss Bonde söker fru nu Oskyldigt dömd, lite av en mellandag på tvfronten. Blir väl True Blood lite senare men jag har inte riktigt kommit fram till om jag tycker det är bra eller inte....

Läste i Carros blogg om att hon kände igen sig i min blogg men Carro det var inte bara dig jag syftade på! Det har varit mer extremt åren innan! Då de åkte av efter ett varv!

Patade med Jennifer precis

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0