Nattåg

Kom med nattåget 07.19 imorse till Krokom. Fick panik när tågvärden väckte mig fick för mig att vi var framme i Krokom redan. Innan jag hade insett att tåget fortfarande rullade hade jag hunnit stressa ett bra tag. Tina var snäll och hämtade mig på stationen. Sedan var det bara att byta om innan det var dags för lektion med ettorna. Körning men som vanligt den här tiden var det stenhårt i backen så det blev skritt medan jag och Matilda tog tag i Tösen. Tre praktikanter är på skolan under veckan. När jag gick i högstadiet för mycket länge sedan känns det som... fanns det inget sådant val för praktik. Det måste vara kanon att kunna åka till skolan man vill gå på och testa under en vecka.

Under eftermiddagen hade jag ponnykörning med Häskö Island. Fyra elever som i stort sett aldrig kört förut. Det gick jättebra för dem och de tyckte nog att det var roligt också. Kul att ha lektioner med ponnyerna för dem känner jag verkligen då flera fanns här redan på min tid!

Ska gå och ta in Spicy snart för att sedan åka in till stan för att lämna böcker och handla lite! Såg att Spicy inte får starta i B-loppen pga att den gdk tiden går ut 1 dag innan anmälan! De hade väl kunna haft anmälan en dag tidigare.



XOXO
En underbar låt

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0