I väntan på House

Snart är det House... Bara en massa dravel på tv innan. Kan det aldrig vara något bra på TV så här dags?? Spicy gick i alla fall bra idag var lugn och fin. Pratade med pappa han, Micke och Fidde var på väg på hockey i Leksand, det saknar jag lite faktiskt. Lillen hade varit fin i intervallerna idag men kanske lite för lugn för att vara han. Luringen tuffar på i 3 min tempo men han går iaf intervaller. Ska hem i helgen och ta tag i gangstern Ztar se om vi kan komma lite längre den här gången innan han lägger sig ner. Pratade med Carro Sjösten på MSN saknar henne så!! `    
Caroline säger:
kram på dig så länge! saknar dig, bästa blågul! <3
Kom upp och hälsa på nu!!

Idag 19:00 | Ishockey - Allsvenskan - Herr
2 - 1
(1-0, 1-1, x-x)
8.59 1-0 9. J. Hägglund (22. M. Persson, 3. O. Ekman-Larsson)
12.13 1-1 13. M. Green (44. N. Hardt, 24. T. Larsson)
19.14 2-1 10. P. Prestberg (20. M. Weinstock, 3. O. Ekman-Larsson)
Arena: Ejendals Arena
Domare: Ulf Rådbjer
Assisterande domare: Daniel Winge, Robin Hallgren
Skott: 36-22 (16-13, 20-9, x-x)
Utvisningar: LIF: 4x2 min, MIF: 6x2 min

3:e perioden har precis startat

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0