Hästarna får stå ut med mycket =)

Hade dubbellektion med ettorna i djurkunskap. Fick hjälp av Gunilla så jag kunde dela upp klassen vilket är bra när man ska vara i stallet. De som var kvar i klassrummet fick jobba själva medan jag och Gunnila hjälpte eleverna i stallet. Uppgiften idag var att sätta ut lappar på hästarna med deras olika delar. Skolans hästar är så tåliga och snälla, inte alla hästar skulle acceptera att man satte lappar precis överallt. En givande lektion tror jag att de tyckte.




Imorgon är hästguiderna i Nordhallen på studiebesök så då har jag planeringstid på morgonen, ska lägga upp en planering för Häskö de ville lära sig köra ponny. Kul att jag får ha lite mer lektioner med ponnyerna.


Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0