Bollnäs ToR under eftermiddagen

Bestämde mig lite hastigt för att åka till Bollnäs under onsdagskvällen. Jag och Marika skyndade oss iväg för att storma in på stallbacken 1 minut innan jag skulle värma Blågul. Det var bara att snabbt byta om och upp i sulkyn för att hålla i allt vad jag kunde i fyra varv. Det kändes direkt att han var mycket smidigare än vad han brukar vara. Barfota runt om, spår 7 bakom bilen och Ulf Ohlsson i sulkyn var förutsättningarna. Efter en tung inledning i tredjespår i 25-fart kom han slutligen fram i dödens. Första varvet gick 1,26! Han höll bra till en andra plats på nytt rekord 1,28,0! Helt klart nöjd med honom!

Efter loppet var det bara att hoppa in i bilen igen och efter ett kort stopp på Max bar det av mot Wången igen. Minusgrader och regn under dagen gjorde att det var rejält halt på vägen. 01.45 var vi framme igen. Sedan var det bara att sova några timmar innan det var dags för jobb igen!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

en utav mina roligaste dagar....! ;)

2009-10-05 @ 19:13:37

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0