Alla borta

Nu har nästan alla eleverna åkt hem på lov så det är bara jag och de som ska jobba i princip. Några övriga åxå. På måndag och tisdag åker de flesta lärarna till Uppsala så då blir det ännu mera tomt. Ska ha körning med båda hov klasserna som är kvar på Tisdag kul!

Körde Spicy idag ovanligt lugn med tanke på att hon gick fort förra gången hon kördes. Kanske är det massagen som börjat verka...

Lillen var halt idag. Förhoppningsvis bara sömtryck så Peter var där och sömmade om skon men han hittade inte någon direkt orsak. Hittade något som kan vara en gammal hovböld hoppas att det var problemet så det inte är kotsenbenen igen!

Skickar med en låt som populär när jag var på utbytesresa i Tyskland! Alla eleverna i skolan kunde texten och gick och sjöng den. Det var två härliga veckor och jag ångrar verkligen inte att jag tog den chansen. Jag åkte två gånger med min gamla högstadieskola och bodde i två olika familjer hos Julia & Stephanie. Stephanie hade fjordhästar så hon tog med mig på tur uppe i de tyska bergen helt fantastiskt. När det var familjedag åkte vi till en nöjespark som heter Fantasialand. Där fanns en av de mest spännande atraktioner jag har åkt. Katapulten inomhus i mörker så häftigt!

Nu ska jag gå och laga mat pasta Carbonara blir det nog idag! Ladda inför Alexander Rybak imorgon!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0