Wångenponnyer till start

Idag hade skolan fem ponnyer till start inne på Östersundstravet. Sista tävlingen för säsongen. Trots att jag var hemma i Borlänge hade jag koll på det mesta via mina duktiga elever! Ett missöde med glömda hjul var det dock men det kommer nog inte att hända igen...hoppas jag! 12 hästar till start. Det såg ut att vara ett hårt lopp för våra ponnyer på förhand.

Bäst gick det Emmy von Krakel och Marika som slog syrran och blev 3:a utan en enda galopp! Röder och Viktor lyckade ta igen sina dryga tillägg och blev 4:a mycket starkt gjort. Frisk med Pernilla i sulkyn blev 6:a helt ok. Bondita och Frida var oplac och Ragge med Therese var diskade.

Men i stort en bra dag för wångenponnyerna. Ni är duktiga!

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0