Ponnykörning

Upp för att släppa ut Spajsan i morse... eller lite senare än morgon kanske, men jag är inte så himla pigg just idag med min förkylning inte. Skulle träffa ettorna vid lunch för att köra lite ponnyer. Nöjd med de flesta av dem Emmy såg riktigt bra ut är hon lika bra på Östersund nästa helg blir hon segerfarlig. Ska anmäla 5 st ponnyer imorgon till det insprängda loppet nästa söndag.

Pluggade lite på eftermiddagen. Nu är nästa uppgift klar Wiie!! bara 1 vecka sent men endå... Nu är jag bara 4 uppgifter efter!

Köpte två filmer idag på Tradera. Heartbreake hotel 10:- och Djävulen bär Prada 2:- skaffa lite fler filmer till mitt förråd jag har ju sett alla mina typ 100 gånger.

Annars har jag väl tagit det mest lugnt idag. Inget bra på tv ikväll heller. Upp tidigt imorgon har jouren åt Daniel. Måste boka biljett ner till Stockholm också. Har ju prov på fredag TLU slutprov.

Pratade med Nina en sväng ikväll åxå. Det har gått bra för hennes hästar men hon jobbar ju jämt! Jag är glad att jag inte valde det livet.

BTW hörde det ska komma en ny elev i ettan ikväll så nu var det livat på tjejerna i ettan eftersom det är en killee som kommer!

XOXO

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0