Ny vecka

Då var det dags för en ny skolvecka igen. 3orna är tillbaka och 2orna är på praktik. Började morgonen med att ha prov med hästguiderna, hästens anatomi. Hade sedan provgenomgång av det gamla provet. På eftermiddagen skulle de ha lastning så jag hade lastningsteori med dem innan lunch. Väl på lärarrummet blev det så att jag skulle ha ponnylicens med ettorna istället och Tina tog lastningen. Ett bra byte då ponnylicensen är mitt område. Utbildningsloppet gick utmärkt med både springspår och springband.

Körde Spicy några varv på banan hon var riktigt pigg, galoppintervaller imorgon! Lillebror blev struken idag på Rättvik. Jag pratade med Kaj han sa att han inte alls kändes bra, bara galopperade. Vi får kolla upp vad som är fel m det är vinterskorna eller något annat.


Tias fick nån idé om att hon skulle sitta i leksakslådan ikväll och for runt som en tok

Kommentarer

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0