Körning hela dagen

Började morgone med jour i privaten. Sedan var det körlektion med ettorna som gladeligen körde två turer på förmiddagen i regnet och leran. Alltid lika populärt när vi får låna tvåornas hästar.

På eftermiddagen var det dags för Häskö Island att köra ut med ponnyerna i skogen för första gången. Jag passade på att miljöträna Tösen lite vilket behövdes. Rubina fick gå med för första gången efter konvalecenten så hon var pigg. Eva-Lena var med i stallet när jag försökte sela min egna häst samtidigt som jag hjälpte 4 elever som för övrigt är riktigt duktiga på att sela trots att grejorna aldrig verkar vara rätt inställda när de får dem. -bara en körlektion kvar med dem det är tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

I Like! Bra layout - hälsa din kompis!

2009-11-19 @ 15:25:11
URL: http://www.wangen.se

    Kommentera gärna hos mig..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0